Menu
zoeken
Hiermee voorkomt u lange wachttijden aan de telefoon. U heeft hiervoor geen login gegevens nodig. Deze service is 24/7 beschikbaar. Vragen die vóór 13.30u worden ingediend proberen wij dezelfde werkdag te beantwoorden. Medisch urgente vragen worden met voorrang behandeld. Vragen die buiten kantoortijden worden ingediend worden de eerstvolgende werkdag behandeld.
Link naar informatie flyer Huisartsen van Nederland
Veel van uw zorgzaken kunt u gemakkelijk zelf online regelen. Dit kan met de Uw Zorg online app en via de website van uw zorgverlener. Zo kunt u online afspraak maken, uw dossier inzien, herhaalmedicatie aanvragen of een e-consult aanvragen. Bij technische problemen, zoals het niet kunnen inloggen en data ontbreekt, kunt u contact opnemen met de patiënten helpdesk via: Feedback knop in Uw Zorg Online app – Feedback knop links in het webportaal – apps@pharmeon.nl als u niet kunt inloggen.
Het is mogelijk om een foto ter beoordeling naar de praktijk te verzenden. Let wel dit kan alleen na overleg met de doktersassistente
Momenteel werken wij in onze praktijk met CLICKDOC beeldbellen van CGM. U ontvangt middels een SMS bericht van ons de link die nodig is om een beeldbel gesprek te starten.
Uw huisarts kan uw medische gegevens delen met andere zorgaanbieders. Bijvoorbeeld als een andere arts of apotheek uw medische gegevens nodig heeft om u snel, goed en veilig te helpen. Het delen van uw medische gegevens gebeurt via het Landelijk Schakelpunt (LSP). Maar alleen als u dat goed vindt.
Uw medische gegevens thuis bekijken. Hoe doet u dat? Bent u bij de huisarts geweest? Uw huisarts zet uw medische gegevens in zijn computer in uw medische dossier. Bijvoorbeeld: het advies van de huisarts de uitslagen van onderzoek de lijst met uw medicijnen
Zorgaanbieders kunnen informatie over jouw gezondheid elektronisch met elkaar delen. Het delen van jouw medische gegevens mag trouwens alleen als dat nodig is voor jouw behandeling